پرورش اردک گوشتی

با پرورش اردک گوشتی چقدر می توان در ماه درآمدزایی داشت؟
 

یکی دیگر از پرنده های مناسب برای درآمدزایی، اردک گوشتی است. اردک، گوشت گرم و چربی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد، گوشت خوشمزه اردک را برای پختن غذاهای خود انتخاب می کنند. ارزش غذایی گوشت اردک از ارزش غذایی گوشت مرغ بیشتر است و به همین دلیل ، مشتریان زیادی دارد. 

با پرورش اردک ، شما هم می توانید گوشت اردک و تخم اردک را بفروشید و هم اینکه با جوجه کشی این پرنده ، اردک های زنده را به مشتریان بفروشید. یکی از نژادهای پرسود ، اردک گوشتی است. شما می توانید کسب و کار خود را با پرورش این پرنده شروع کنید. فرق اردک گوشتی با سایر اردک ها در این است که جثه بزرگتری دارد و گوشت آن پرطرفدارتر است.
یکی از موضوعات مهم در پرورش اردک، راه اندازی سیستم گرمایشی و تهویه هوا است تا بوی پرنده در محیط جمع نشود و آنها را مریض نکند . در پرورش اردک گوشتی نیاز است که یک سالن مجزا داشته باشید. برای اینکه اردکها سالم تر بمانند و شادابی بیشتری داشته باشند، باید علاوه بر خوراکی های مقوی، محفظه ای پر از آب برای آنها در نظر بگیرید تا شنا کنند و سالم تر بمانند.
یکی از مزایای پرورش اردک گوشتی این است که این کار، بسیار زودبازده است. بعد از ۲ ماه، سرمایه اولیه شما به همراه سودتان به شما بر‌می‌گردد.

دیدگاه‌ها (۰)

*
*