درآمد زایی با پرورش شترمرغ

چگونه می توانید از پرورش شترمرغ درآمدزایی کنید؟

شترمرغ ، پرنده ای مقاوم است که کمتر از دیگر پرنده ها مریض می شود. نگهداری از شترمرغ به داروی خاصی نیاز ندارد و این موضوع، زحمت و هزینه نگهداری شترمرغ را بسیار کاهش می دهد.
محیط نگهداری شترمرغ به سرما و گرمای خاصی نیاز ندارد و این پرنده می تواند خودش را با هر دمایی وفق بدهد. به همین دلیل است که شترمرغ، به خوبی با گرمای تابستان و سرمای زمستان کنار می آید و مریض نمی شود.
برای پرورش شترمرغ نیازی نیست که در ابتدای کارتان، حتما سالن یا فضای مسقفی داشته باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید. شما می توانید شترمرغها را در فضاهای باز حیاط یا پارکینگ منزل خود نگهداری کنید. فقط نکته مهم این است که فضای نگهداری از شترمرغ باید بزرگ باشد.

برای درآمدزایی از طریق پرورش شترمرغ ، شما می توانید دستگاه جوجه کشی را خریداری کنید و با تبدیل تخم این پرنده به جوجه شترمرغ، کسب درآمد کنید.
نکته جالب این است که سرعت رشد شترمرغ زیاد است و جوجه ها خیلی سریع پروار می شوند.
وقتی شروع به کار پرورش شترمرغ می کنید، بعد از حدود ۸ ماه سود کارتان را بدست خواهید آورد.
بعد از بزرگ شدن شترمرغ ها، شما می توانید آنها را به صورت زنده به مشتریان بفروشید و همچنین می توانید آنها را کشتار کرده و گوشت شان را بفروشید.
تخم شترمرغ و گوشت آن بسیار پرطرفدار است؛ زیرا مزه لذیذ و خواص فوق العاده ای دارند. بعضی از افراد، حتی پر و پوست شترمرغ را هم می فروشند .
میزان سود و درآمد پرورش شترمرغ به سرمایه اولیه، تجهیزات و تعداد شترمرغهای شما بستگی دارد.

دیدگاه‌ها (۰)

*
*